Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara, în calitate de serviciu public de asistență socială care funcționează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, furnizează servicii sociale și acordă beneficii sociale pentru cetățenii municipiului Timișoara aflați în situații de dificultate și îndeplinește o serie de alte atribuții stabilite prin art. 115 din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale.
Conform art. 112 alin (3), lit. b) din Legea 292/2011, în domeniul organizării, administrării și acordării serviciilor sociale, autoritățile publice locale ”în urma consultării furnizorilor publici și privați, a asociațiilor profesionale și a organizațiilor reprezentative ale beneficiarilor elaborează planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale administrate şi finanțate din bugetul consiliului județean/consiliului local/consiliului general al municipiului București, care cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor din fonduri publice, bugetul estimat și sursele de finanțare”. La art. 118, alin (2) din aceeași lege se precizează ”Planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale […] cuprind date detaliate privind numărul și categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor de la furnizorii privați, programul de subvenționare, bugetul estimat și sursele de finanțare”.
În acest sens, pentru realizarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Timișoara în anul 2025 în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare, vă rugăm să completați Chestionar adresat furnizorilor de servicii sociale/organizațiilor reprezentative ale beneficiarilor de servicii sociale din Timișoara și cetățenilor care pot răspunde în cunoștință de cauză. până la data de 22.11.2024.