Avertizor în interes public

Potrivit cadrului legal (Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public), persoanele care raportează încălcări ale legii, care s-au produs sau care sunt susceptibile să se producă în cadrul autorităților, instituțiilor publice, altor persoane juridice de drept public, precum și în cadrul persoanelor juridice de drept privat, au la dispoziție următoarele modalități de raportare:

Canale interne – Mijloacele de raportare internă stabilite în cadrul Direcției de Asistență Socială din Timișoara (pentru mai multe detalii a se vedea Cap. III din Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public);

Canale externe – Toate autoritățile competente care primesc și soluționează raportări externe la încălcări ale legii, în domeniul lor de competență (pentru mai multe detalii a se vedea Cap. IV din Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public);

Astfel, persoanele care aleg să se adreseze pe canalele de raportare internă, implementate în cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, pentru a raporta încălcări ale legii, o pot face prin mijloacele de raportare internă stabilite respectând Cap. III din Legea nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public în cadrul Direcției de Asistență Socială din Timișoara.

 

Persoana cu atribuții în ceea ce privește primirea, înregistrarea, examinarea și soluționarea raportărilor în baza legii nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public: Erceanu Ciprian 

Adresa de e-mail : avertizor@socialtm.ro

Numărul de telefon: 0356/416050
Personal, prin prezența la sediul Direcției de Asistenta Socială a Municipiului Timișoara la adresa fizică: str. Ioan Plavoșin nr.21

Pentru sesizările formulate în scris, vă rugăm să folosiți următorul document și să îl trimiteți completat la adresa de email specificată sau la sediul Direcției de Asistență Socială.