Scopul celor două chestionare publicate au rolul de a identifica gradul în care atât cetățenii cât și beneficiarii cunosc aspectele legate de etică și integritate, de calitatea serviciilor oferite dar și de relația dintre beneficiari și angajații Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.
Perioada în care vor derula cele două chestionare este până la sfârșitul anului 2022.
Rezultatele obținute la sfârșitul anului vor fi interpretate și folosite pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite, pentru prevenirea posibilelor incidente de integritate și pentru modul în care personalul comunică (pozitiv / negativ) cu beneficiarii. Prin cele două chestionare aveți posibilitatea să indicați, să sesizați anumite aspecte pe care le-ați observat în timpul relaționării cu angajații din instituție.
Informația adunată în urma chestionarelor va fi procesată confidențial și va rămâne anonimă.
În acest context Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara îndeamnă cetățenii/beneficiarii să răspundă la cele două chestionare cu speranța că această intenție va beneficia de tot ajutorul dumneavoastră pentru o continuă dezvoltare.