Anunț pentru ocuparea pe perioadă determinată, de un an, a postului temporar vacant de referent I (M) la Serviciul Reziliență și Mobilizare Comunitară – Compartiment Reziliență și Mobilizare Comunitară.

ANUNȚ
Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, jud. Timiș organizează interviu în data de 17.02.2025 ora 1000 pentru ocuparea pe perioadă determinată, de un an, a postului temporar vacant de referent I (M) la Serviciul Reziliență și Mobilizare Comunitară – Compartiment Reziliență și Mobilizare Comunitară.
În condițiile prevederilor OUG nr. 96/2024 privind acordarea de sprijin și asistență umanitară de către statul român cetățenilor străini sau apatrizilor aflați în situații deosebite, proveniți din zona conflictului armat din Ucraina și a Ordinului nr. 1938/2024 pentru aprobarea Procedurii de încadrare în muncă a cetățenilor ucrainieni care provin din zona de conflict armat din Ucraina.
Serviciul Reziliență și Mobilizare Comunitară – Compartiment Reziliență și Mobilizare Comunitară
- Referent I – 1 post de executie, de natură contractuală, cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă determinată de un an de la data angajării;
Condițiile generale pentru ocuparea postului: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- Experiență de translator din limba ucrainiană în limba română, respectiv limba română – limba ucrainiană,
- Vechime în muncă – minim 4 ani
Condițiile generale pentru ocuparea postului vacant:
- a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene, cetățean ucrainian care provine din zona conflictului armat din Ucraina;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit, limba ucrainiană scris și vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractual pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Etapele desfășurării probei de interviu:
- Depunerea dosarelor în perioada 11.02.2025 – 13.02.2025 (inclusiv), între orele 09.00 – 15.00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. Ioan Plavoşin nr.21, Compartiment Management Instituțional, telefon 0356/416.050, fax 0356/416049, e-mail dastm@gmail.com
- Selecția dosarelor în data de 14.02.2025 ora 10.00
- Afișarea rezultatelor selectiei de dosare în data 14.02.2025 ora 1200
- Proba de interviu în data de 17.02.2025 ora 1000
- Afișarea rezultatelor finale în data de 17.02.2025 ora 11oo
Dosarele depuse trebuie să conțină următoarele documentele:
- cerere de înscriere, în care se menționează postul vizat.
- actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
- certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- certificatul de naștere;
- documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată/ extras revisal, care să ateste vechimea în muncăsolicitată pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019, eliberat de structurile de cazier judiciar;
- curriculum vitae, model comun European – EUROPASS
- declaratie de consimtamant privind prelucrarea si utilizarea datelor cu caracter personal si informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
- În cazul candidaților, cetățenilor ucrainieni care provin din zona conflictului armat din Ucraina, care nu dețin documente, care să probeze calificarea profesională sau experiența în activitate, necesare ocupării postului, aceasta se poate realiza prin depunerea unei declarații pe propria răspundere, că îndeplinesc condițiile de calificare profesională, experiență în activitate și nu au antecedente penale care să fie incompatibile cu activitatea pe care o va desfășura. Formatul standardizat al declaratiei pe propria răspundere se regăsește în Anexa Ordinului nr. 1938/2024 pentru aprobarea Procedurii de încadrare în muncă a cetățenilor ucrainieni care provin din zona de conflict armat din Ucraina în cazul în care nu se poate face dovada, documentelor solicitate la pct. ( b – i ).
Lipsa documentelor, neconcordanta între informatiile din dosar si documentele solicitate candidatilor, depunerea acestora după termenul limită precizat în anunt, atrag automat excluderea /respingerea candidatului.
Documentele se prezintă în original, secretarului comisiei de concurs asigurând copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs și certificarea pentru conformitate cu originalul. Pentru înscrierea la concurs nu este necesară prezentarea unui dosar sau vreunui alt articol/ obiect de birotică sau papetărie. În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea prevederilor menționate mai sus conduce la respingerea candidatului.
Anexe la prezentul anunţ:
Alte informații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistentă Socială a Municipiului Timișoara din Str.Plavoșin nr.21 , la numarul de telefon 0356/416050 – Compartiment Management Instituțional si pe site-ul instituției – www.socialtm.ro .
Afișat în data de 11.02.2025.