DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, județul TIMIŞ, publică anunțul privind organizarea examenului de promovare în grad profesional în conformitate cu prevederile art. 478 şi al art. 479 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 156 din Anexa 10 a Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, pentru următoarele funcții publice de execuție:
Funcțiile publice pentru care se organizează examenul și structura din care fac parte:
Nr. crt. | Funcția publică/
ID |
Clasa | Grad profesional deținut | Structura funcțională | Grad profesional după promovare |
|
consilier | I | asistent | Servicii Management Instituțional, Juridic Relații Publice
Compartiment Management Instituțional |
principal |
2 | consilier | I | principal | Serviciul Dezvoltare Strategii Programe
Compartiment Monitorizare ONG și Servicii Sociale |
superior |
3 | consilier | I | asistent | Compartiment Sănătate și Securitate în Muncă | principal |
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, conform prevederilor art. 479 alin. (1), cu excepția literei b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, pe care funcționarul public trebuie să le îndeplinească în mod cumulativ, sunt următoarele:
DOSARELE DE ÎNSCRIERE la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior se depun în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț, respectiv de la data de 13.12.2024 până la data de 08.01.2025, inclusiv, la Compartimentul Management Instituțional din cadrul Serviciului Management Instituțional, Juridic Relații Publice şi conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică, în cazul promovării concursului.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI:
Potrivit art. 157 alin. (1) din Anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, examenul constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
Se pot prezenta la următoarea probă numai candidaţii declaraţi admişi la proba precedentă.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICA PENTRU FIECARE POST:
NR CRT | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1 | Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
|
Partea I , Titlul I și Titlul II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I și II ale părții a VI- a. |
2 | Constituția României, republicată
|
TITLUL II – Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale:
CAPITOLUL II Drepturile şi libertăţile fundamentale
|
3 | Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare | Titlul II -Contractul individual de muncă:
Capitolul IV – Suspendarea contractului individual de muncă Capitolul V – Încetarea contractului individual de muncă , Secţiunea a 7-a Controlul şi sancţionarea concedierilor nelegale |
4 | HOTĂRÂRE nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice | Art. 19 – 29, inclusiv: constituirea comisiei de concurs și de soluționare a contestațiilor atribuțiile secretarului comisiei de concurs și al comisiei de soluționare a contestațiilor
|
NR CRT | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1 | Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
|
Partea I , Titlul I și Titlul II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I și II ale părții a VI- a.
|
2 | Constituția României, republicată
|
TITLUL II – Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale:
Capitolul II Drepturile şi libertăţile fundamentale |
3 | Legea asistenţei sociale nr. 292/2011 | – Capitolul III Sistemul de servicii sociale, Secțiunea 1 Definirea și clasificarea serviciilor sociale, Sectiunea a 3 a Organizarea și administrarea serviciilor sociale;
– Capitolul V Constructia institutionala a sistemului national de asistenta sociala, Sectiunea a 2-a, Nivelul local – Capitolul VII, secțiunea a 2 a Finanțarea serviciilor sociale
|
4 | Legea nr. 34/1998 din 20 ianuarie 1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, actualizata | Studiată integral |
5 | Hotărârea nr. 1.153 din 21 noiembrie 2001pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistența socială, actualizata, | Studiată integral |
NR CRT | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1 | Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
|
Partea I , Titlul I și Titlul II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I și II ale părții a VI- a.
|
2 | Constituția României, republicată
|
TITLUL II – Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale:
Capitolul II Drepturile şi libertăţile fundamentale |
3 | Ordin nr. 712 / 2005 pentru aprobarea Dispozițiilor generale privind instruirea salariaților în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și instruirea în domeniul protecției civile**) | Capitolul III – Înregistrarea și confirmarea instructajului
Capitolul IV – Organizarea activității de instruire |
4 | ORDIN nr. 163 din 28 februarie 2007pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor
|
Capitolul II Organizarea și desfășurarea activității de apărare împotriva incendiilor |
Candidații vor avea în vedere, la studierea actelor normative din bibliografia stabilită, în vederea susținerii examenului, inclusiv republicările, modificările și completările acestora.
Persoană de contact:
Stingu Georgeta,
Consilier grad profesional superior
Tel: 0356416050,
E-mail: cmanagement.dastm@gmail.com
Afișat astăzi 13.12.2024 ora 12.00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, str. I. Plavoșin nr. 21. .