ANUNȚ
DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, jud. TIMIȘ
organizează concurs pentru ocuparea pe DURATĂ NEDETERMINATĂ a următoarelor posturi de natură contractuală vacante
- SERVICII ȘI BENEFICII SOCIALE PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂȚI
- Compartiment Management de Caz pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati
- ASISTENT SOCIAL SPECIALIST – 1 post de execuție, de natură contractuală, cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată.
Condiţii de participare generale: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale;
– aviz eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă- specialist;
– vechime în specialitatea studiilor-minim 4 ani
Bibliografie și tematică
1 Legea nr. 448/2006 (republicată) privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap:
– Capitolul VI – Încadrarea în grad de handicap ;
- Legii 7/2023 privind susţinerea procesului de dezinstituţionalizare a persoanelor adulte cu dizabilităţi şi aplicarea unor măsuri de accelerare a acestuia şi de prevenire a instituţionalizării, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
– Capitolul II – Principii;
- Ordinul nr. 1218 din 09 august 2019 pentru aprobarea Standardelor specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz în protecția persoanelor adulte cu dizabilități:
– Modulul I – Condiții privind aplicarea metodei managementului de caz în protecția persoanelor adulte cu dizabilități, Standardul 1 – Condiții specifice pentru utilizarea metodei;
– Modul II Etapele managementului de caz, Standardul 1 – Identificarea și preluarea cazurilor.
4.Ordonanţă de Urgenţă nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ: Partea VI Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice,
– Capitolul I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice, art. 538-543.
– Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administratia publică, precum și răspunderea acestuia, art. 549-553.
- Compartiment Evaluare și Monitorizare Asistenți Personali
- INSPECTOR DE SPECIALITATE IA – 1 post de execuție, de natură contractuală, cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată.
Condiţii de participare generale: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale;
– aviz eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă – principal;
– vechime în specialitatea studiilor-minim 7 ani
Bibliografie și tematică
- Legea nr. 448/2006 (republicată) privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
- Capitolul III – Secțiunea a 2-a: Asistentul personal, Secțiunea a 6-a: Obligaţiile persoanelor cu handicap, ale familiei sau reprezentanţilor legali ;
- Hotărârea nr. 268 din 14 martie 2007 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap – Capitolul III Secțiunea a 2- a: Asistentul personal;
- Legea 292/2011 Legea asistenței sociale:
- Capitolul IV Măsuri integrate de asistenţă socială – Secţiunea a 3-a Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi;
- Ordonanţă de Urgenţă nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ:
- Partea I Titlul III Principiile generale aplicabile administrației publice .
- COMPLEX DE SERVICII SOCIALE KUNCZ – Centrul de Zi pentru Copii Kuncz
- EDUCATOR (S) – 1 post de execuție, de natură contractuală cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată
Condiţii de participare generale: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul Științe ale educatiei, specializarea Pedagogie, Pedagogia învățământului primar și preșcolar
- vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an
Bibliografie și tematică
- Legea nr. 292 /2011 asistenței sociale,
- Secţiunea a 2-a Asistenţa socială a copilului şi a familiei;
- Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul II: Drepturile copilului, Secţiunea 1: Drepturi şi libertăţi civile și Secţiunea 2: Mediul familial şi îngrijirea alternativă.
- Ordinul nr. 27/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor
- Modul II Evaluare și Planificare, Standard 2 Planificarea activităților/serviciilor,
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
- Titlul III Principiile generale aplicabile administraţiei publice
- ÎNGRIJITOR (G) – 1 post de execuție, de natură contractuală cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată
Condiţii de participare generale: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
Condiţii de participare specifice:
- studii generale absolvite cu certificat;
- vechime în muncă – nu este necesară
Bibliografie și tematică
- Ordinul nr. 119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, Capitolul VINorme de igienă pentru unitățile de folosință publică , Art. 50, lit. a) Curățarea și dezinfecția.
III. COMPLEX DE SERVICII PENTRU VICTIMELE VIOLENTEI DOMESTICE SI AGRESORI
- CENTRU DE ASISTENȚĂ DESTINAT AGRESORILOR
- ASISTENT SOCIAL SPECIALIST – 1 post de execuție, 1 post de execuție, de natură contractuală cu normă întreagă de lucru – 8 ore pe zi/40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată
Condiţii de participare generale: conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Condiţii de participare specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale;
– aviz eliberat de ColegiulNaţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă- specialist;
– să dețină permis de conducere, categoria B, constituie avantaj;
– vechime în specialitatea studiilor – minim 4 ani
Bibliografie și tematică
- Legea nr 217 din 22 mai 2003 pentru prevenirea si combaterea violentei domestice cu modificarile si completarile ulterioare (174 din 13 iulie 2018, 106 din 3 iulie 2020….etc.)
– Capitolul I Dispozitii generale si Capitolul III Servicii sociale pentru prevenirea si combaterea violentei domestice;
2 Ordinul 28 din 3 ianuarie 2019- Anexa 6 Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale, organizate ca centre de asistenta destinate agresorilor
– Sectiunea 1 Standarde minime de calitate, Modului I- Accesarea serviciului si Modului II- Evaluare, planificare si furnizare de servicii;
3 Ordinul 20.841 din 21 septembrie 2022 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind aplicarea managementului de caz in cadrul serviciilor sociale destinate victimelor violentei domestice
– Modului I- Conditii privind aplicarea managementului de caz in serviciile sociale destinate victimelor si agresorilor (Standardele 1-3);
4 Ordinul 2.525 din 7 decembrie 2018 privind aprobarea procedurii pentru interventiile de urgenta in cazurile de violenta domestica;
5 Legea asistentei sociale 292/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
– Capitolul III Sistemul de Servicii sociale, Sectiunea 1 Definirea si clasificarea serviciilor sociale.
6 Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
- Titlul III Principiile generale aplicabile administraţiei publice
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:
- Depunerea dosarelor de consurs din data de 11.2024 până în data de 09.12.2024 (inclusiv), de luni – joi între orele 09.00 – 15.00, vineri între orele 09.00 – 12:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. Ioan Plavoşin nr.21, Compartiment Management Instituțional, telefon 0356/416.050, fax 0356/416049, e-mail cmanagement.dastm@gmail.com
- Selecția dosarelor 11.12.2024
- Proba scrisă 17.12.2024 ora 09.00
- Interviul 12.2024
- Afișare rezultate finale 23.12.2024
CONDIŢIILE GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR VACANTE, CONFORM ART.15 DIN H.G. NR.1336/28.10.2022
- a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii
justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractual pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
ACTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA DOSARULUI DE CONCURS;
- formular de înscriere la concurs, conform modelului la anexa nr. 2 din H.G. nr. 336 din 28 octombrie 2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
- certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- certificatul de naștere;
- documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată/ extras revisal, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019, eliberat de structurile de cazier judiciar;
- aviz anual eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă specificată, documente prezentate după caz, în funcție de postul solicitat;
- permis de conducere categoria B, document prezentat după caz, în funcție de postul solicitat;
- curriculum vitae, model comun European – EUROPASS
Toate actele sunt obligatorii.
Lipsa documentelor, neconcordanta între informatiile din dosar si documentele solicitate candidatilor, depunerea acestora după termenul limită precizat în anunt, atrag automat excluderea /respingerea candidatului.
Documentele se prezintă în original, secretarului comisiei de concurs asigurând copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs și certificarea pentru conformitate cu originalul. Pentru înscrierea la concurs nu este necesară prezentarea unui dosar sau vreunui alt articol/ obiect de birotică sau papetărie.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea prevederilor menționate mai sus conduce la respingerea candidatului.
Calendarul desfăşurării concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată
a posturilor vacante –PERSONAL CONTRACTUAL din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, organizat în data de 17.12.2024
SELECȚIA DOSARELOR |
Depunerea dosarului de concurs
|
26.11.2024-09.12.2024 (inclusiv)
|
Selecția dosarelor
|
11.12.2024
|
Depunerea contestaţiilor |
12.12.2024
|
Soluţionarea contestaţiilor
|
13.12.2024
|
PROBA SCRISĂ* |
Desfășurarea probei scrise
|
17.12.2024, ora 09,00 |
Notarea probei scrise şi comunicarea rezultatelor
|
17.12.2024
|
Depunerea contestaţiilor |
18.12.2024 |
Soluționarea contestaţiilor |
18.12.2024
|
INTERVIUL* |
Desfășurarea interviului |
19.12.2024
|
Notarea interviului şi comunicarea rezultatelor |
19.12.2024
|
Depunerea contestaţiilor |
20.12.2024
|
Soluționarea contestaţiilor |
23.12.2024
|
AFIŞAREA REZULTATELOR FINALE
|
|
23.12.2024
|
Anunț afișat în data de 26.11.2024
Alte informații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistentă Socială a Municipiului Timișoara din Str. I. Plavoșin nr.21 la numarul de telefon 0356/416050 – Compartiment Management Instituțional si pe site-ul instituției – www.socialtm.ro sau posturi. gov.ro.
ANEXA LA PREZENTUL ANUNŢ:
Formularul de înscriere la concurs;
Acte necesare;