Consiliul Local al Municipiului Timişoara și Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara anunță asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România care înființează și administrează unități de asistență socială în Timişoara că data limită pentru depunerea cererilor și documentației de solicitare a subvențiilor pentru anul 2024 este 14.12.2023, ora 12:00.
Documentațiile de solicitare a subvenției se întocmesc conform prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială și H.G. nr. 1153/2001, cu modificările și completările ulterioare și se vor depune la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, str. Plavosin nr. 21, până la data de 14 decembrie 2023, ora 12:00.
Documentaţia de solicitare a subvenţiei pentru anul 2024 va conţine următoarele (anexele model și formularul de depunere electronică le găsiți atașate cu link în tabel):
Documente | Depunere la sediu, în plic închis, într-un singur exemplar | Depunere electronică |
Cererea de solicitare a subvenţiei (incluzând anexele A – fișa tehnică și B – date buget) | conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 | completare în formular de depunere electronică |
Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timiș | copie conform cu originalul | încărcare digitală/scanat |
Balanţa contabilă de verificare la data de 31 octombrie a anului curent | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Certificatul de atestare fiscală, emis de organul fiscal local (DFMT) din care să rezulte că nu are datorii, valabil la data depunerii cererii | în original | încărcare digitală/ scanat |
Certificatul de atestare fiscală, emis de organul fiscal central (ANAF) din care să rezulte că nu are datorii, valabil la data depunerii cererii | în original | încărcare digitală/ scanat |
Certificatul de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor (Judecătorie) | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Extrasul actualizat din Registrul asociațiilor și fundațiilor din dosarul de acreditare al furnizorului de servicii sociale (Judecătorie) | în original | încărcare digitală/ scanat |
Certificatul de acreditare | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat conform cu originalul |
Licența de funcționare (pentru fiecare unitate de asistență socială) | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat conform cu originalul |
Declarație pe proprie răspundere depunere electronică | – | încărcare digitală |
Informații suplimentare și îndrumare metodologică se pot obține de la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara, Serviciul Dezvoltare Strategii Programe, str. Ioan Plavoşin nr. 21, telefon: 0724296458.
Liniile prioritare de subvenţionare din bugetul local pentru anul 2024, respectiv unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii din bugetul local, pot fi consultate mai jos sau pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara (conform proiectului de HCL).
* la publicarea Hotărârii de Consiliu Local se va actualiza link-ul pentru consultarea documentelor.