Consiliul Local al Municipiului Timişoara și Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara anunță asociațiile, fundațiile și cultele recunoscute în România care înființează și administrează unități de asistență socială în Timişoara că data limită pentru depunerea cererilor și documentației de solicitare a subvențiilor pentru anul 2025 este 17.12.2024, ora 12:00.
Documentațiile de solicitare a subvenției se întocmesc conform prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială și H.G. nr. 1153/2001, cu modificările și completările ulterioare și se vor depune la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, str. Plavosin nr. 21, până la data de 17.12.2024, ora 12:00.
Documentaţia de solicitare a subvenţiei pentru anul 2025 va conţine următoarele (anexele model și formularul de depunere electronică le găsiți atașate cu link în tabel):
Documente | Depunere la sediu, în plic închis, într-un singur exemplar | Depunere electronică |
Cererea de solicitare a subvenţiei (incluzând anexele A și B), | conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 | completare în |
Certificatul de înscriere și extrasul actualizat din Registrul asociațiilor și fundațiilor de la Judecătorie | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timiș | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Balanţa contabilă de verificare din luna anterioară termenului de depunere a documentelor. (dacă data de depunere a documentelor este înainte de 25 a lunii, se acceptă balanța contabilă din luna anterioară celei solicitate) | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Certificat de atestare fiscală, emis de organul fiscal local și central din care să rezulte că nu are datorii, valabil la data depunerii cererii, în original | în original | încărcare digitală |
Certificat de acreditare și Licența de funcționare pentru serviciul pentru care se solicită subvenția | copie conform cu originalul | încărcare digitală/ scanat |
Declarație pe proprie răspundere depunere electronică | – | încărcare digitală |
Informații suplimentare și îndrumare metodologică se pot obține de la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timişoara, Serviciul Dezvoltare Strategii Programe, str. Ioan Plavoşin nr. 21, telefon: 0724296458.
Liniile prioritare de subvenţionare din bugetul local pentru anul 2025, respectiv unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii din bugetul local, pot fi consultate mai jos sau pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara (conform HCLMT 534/03.12.2024).
* la publicarea Hotărârii de Consiliu Local se va actualiza link-ul pentru consultarea documentelor.