Concurs pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unor posturi vacante de natură contractuală | mai 2024

Termenul de depunere a dosarelor:
07.05.2024 (inclusiv)
din data de 18.04.2024 până în data de 07.05.2024 (inclusiv)
de luni - joi între orele 09.00 - 15.00
vineri între orele 09.00 - 12:30
la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. Ioan Plavoşin nr.21, Compartiment Management Instituțional
telefon 0356/416.050, fax 0356/416049
e-mail cmanagement.dastm@gmail.com
de luni - joi între orele 09.00 - 15.00
vineri între orele 09.00 - 12:30
la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. Ioan Plavoşin nr.21, Compartiment Management Instituțional
telefon 0356/416.050, fax 0356/416049
e-mail cmanagement.dastm@gmail.com
Posturi vacante
Condiţii de participare generale:
conform art.15 din HG nr.1336/28.10.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 şi , alin. (1) (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările şi completările ulterioare:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractual pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Calendarul desfăşurării concursului
calendar:
Acte necesare pentru participarea la concurs
TOATE ACTELE SUNT OBLIGATORII. Lipsa documentelor, neconcordanta intre informațiile din dosar si documentele solicitate candidaților, depunerea acestora după termenul limita precizat in anunț, atrag automat excluderea /respingerea candidatului.
- formular de înscriere la concurs, conform modelului la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- certificatul de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- certificatul de naștere;
- documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi documente care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă/adeverinţa eliberata de angajator pentru perioada lucrată/ extras revisal, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019, eliberat de structurile de cazier judiciar;
- declaratie de consimtamant privind prelucrarea si utilizarea datelor cu caracter personal si informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- aviz eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă specificată /atestat de liberă practică eliberat de către Colegiul Psihologilor din România, cu treapta de specializare specificată / documente prezentate după caz, în funcție de postul solicitat;
- curriculum vitae, model comun European – EUROPASS
- dosar plic
Alte informații suplimentare se pot obține la:
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara – Compartiment Management Instituțional
- Str. I. Plavoșin nr. 21
sau pe posturi.gov.ro
