Concurs pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unor funcții publice de execuţie vacante | septembrie 2024

Posturi vacante
I. SERVICII DE MANAGEMENT DE CAZ PENTRU COPIL ȘI FAMILIE- Compartiment Evaluarea și Monitorizarea Copilului cu dizabilitati
1. Consilier, clasa I, grad profesional principal
II. SERVICII DE MANAGEMENT DE CAZ PENTRU COPIL ȘI FAMILIE- Compartiment Prevenirea separării copilului de familie
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Calendarul de desfășurare al concursului
- Perioada de depunere a dosarelor de concurs (19.09.2024 -08.10.2024 inclusiv) la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. I. Plavoșin nr. 21, luni – joi între orele 9.00-15.00; vineri 9.00-12.00.
- Selecția dosarelor de concurs: 09.10.2024
- Proba scrisă a concursului, este programată în data de 21.10.2024 ora 12.00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. I. Plavoșin nr. 21,
- Proba de interviu se susține în data de 28.10.2024, ora 10.00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara din str. I. Plavoșin nr. 21
Cerințele de ocupare a posturilor:
– 1 post de execuție, pe perioadă nedeterminată
Condiţii generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din OUG nr.57/2019 Codul Administrativ.
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice de execuţie vacante mai sus-menţionate sunt:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă Domeniul de licentă Asistență Socială
- Vechime minimă în specialitatea studiilor – 5 ani
Bibliografie și tematică
- Constituția României, republicată
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- Partea I Titlul I și Titlul II, ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI- a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
Bibliografie specifică:
- Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica- CAPITOLUL II Drepturile copilului
- CAPITOLUL VI Protecția copilului împotriva abuzului, neglijării, exploatării și a oricărei forme de violență
- CAPITOLUL VII Instituții și servicii cu atribuții în protecția copilului
- Legea nr. 156/2023 privind organizarea activităţii de prevenire a separării copilului de familie
Tematica- Capitolul I Dispoziţii generale şi definiţii
- Capitolul II Instituţii şi servicii cu atribuţii în activitatea de prevenire a separării copilului de familie
- Capitolul III Observatorul naţional al copilului
- Ordinul nr. 1985/1305/5805/2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea şi intervenţia integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap, a orientării şcolare şi profesionale a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi în vederea abilitării şi reabilitării copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale
Tematica- Capitolul III Colaborarea interinstituţională şi managementul de caz pentru copiii cu dizabilităţi şi/sau CES – SECŢIUNEA 1 Identificarea şi evaluarea iniţială a cazurilor
- Ordinul secretarului de stat al Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului nr. 288/2006 pentru aprobarea standardelor minime privind managementul de caz în domeniul protecției drepturilor copilului
Tematica- In integralitate
- Legea Asistenței Sociale 292/2011:
- Capitolul IV – Secțiunea a 2-a – Asistența socială a copilului și familiei
Atribuțiile postului:
- Atribuții privind managementul de caz pentru copiii cu dizabilități conform Ordinului comun nr.1985/1305/5805/2016, după cum urmează:
- Evaluarea inițială a copiilor cu dizabilități şi/sau CES la prima încadrare: realizarea raportului de evaluare inițială, informarea obligatorie a părinților cu privire la drepturi și identificarea situațiilor de urgență;
- Evaluarea socială a copiilor cu dizabilități şi/sau CES, documentată în ancheta socială și anexa cu factorii de mediu, evaluarea riscurilor;
- Informare și sprijin acordat părinţilor cu privire la modalitatea obţinerii certificatului de încadrare în grad de handicap/orientare şcolară, a drepturilor, facilităților și a serviciilor, precum și sprijinirea părinților pentru înscriere la medicul de familie;
- Identificarea unei soluţii de transport la unitatea sanitară abilitată pentru evaluarea copiilor din familii cu venituri insuficiente și contractarea serviciului de transport la unitatea sanitară pentru copiii nedeplasabili, conform protocolul încheiat între Consiliul Judeţean Timiş – Direcţia de Sănătate Publică – Inspectoratul Şcolar Judeţean;
- Programarea copiilor din familii cu venituri insuficiente la Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului cu Dizabilităţi sau Serviciul de Evaluare şi Orientare Şcolară şi profesională din cadrul DGASPC Timiş;
- Monitorizarea Planului de Abilitare-reabilitare pentru copiii cu dizabilităţi din familii precum și efectuarea semestrială a vizitelor de monitorizare la domiciliul copilului la solicitarea managerului de caz;
- Promovarea modelului integrat, bazat pe identificarea potențialului holistic a copilului de dezvoltare/îmbunătățire a abilităților sale în contextul familiei și a comunității, oferind sprijin și suport atât copilului cu dizabilități cât și familiei acestuia;
- Sprijinirea părinţilor în vederea identificării serviciilor de recuperare-abilitare/reabilitare;
- Colaborarea cu managerul de caz din cadrul Serviciului Evaluare Complexă a Copilului cu Dizabilități din cadrul DGASPC Timiș;
- Notificarea Serviciului de Evaluare Complexă a Copilului cu Dizabilități din cadrul DGASPC Timiş, atunci când familia își schimbă domiciliul în alt județ;
- Notificarea managerului de caz în situația în care se impune reevaluarea complexă în vederea încadrării în grad de handicap înainte cu 60 de zile de la data de expirarea a termenului de valabilitate a certificatului emis anterior şi transmiterea către managerul de caz evaluarea complexă a Raportului de monitorizare a copilului şi familiei;
- Transmiterea către DGASPC – Serviciul Evaluare Complexă a Copilului cu Dizabilități dispoziţia de numire a responsabilului de caz prevenire pentru fiecare copil cu handicap din familie;
- Atribuții privind managementul de caz pentru copiii cu dizabilități aflați în risc de separare de părinți, conform legislației în vigoare, astfel:
- Realizează activitatea de prevenire a separării copilului de familia sa pentru copiii cu dizabilități din familii;
- Identifică şi evaluează situaţiile care impun acordarea de servicii şi/sau beneficii pentru prevenirea separării copilului de familia sa;
- Întocmește și implementează planul de servicii în conformitate cu art.39 și art.40 din Legea nr. 272/2004 și Ordinul nr. 286/2006;
- Monitorizează modul de implementare a planului de servicii trimestrial/semestrial sau ori de câte ori situația o impune;
- Desfășoară activitatea de elaborare, avizare și monitorizare a Planurilor de servicii realizate pentru copiii cu dizabilități pentru a beneficia de servicii în cadrul ONG-urile care desfășoară activități în conformitate cu Legea 272/2004, subvenționate de către Consiliul Local pe baza Legii 34/1998;
- Asigură consilierea şi informarea familiilor cu copii în întreţinere, asupra drepturilor şi obligaţiilor acestora, asupra drepturilor copilului şi asupra serviciilor disponibile pe plan local;
- Înaintează propuneri primarului/directorului general al instituției, în cazul în care este necesară luarea unei măsuri de protecţie specială, în condiţiile legii;
- Oferă date și informații pentru crearea şi actualizarea bazei de date la nivelul compartimentului în vederea centralizării datelor colectate în activitatea desfăşurată;
- Asigură informațiile necesare elaborării de rapoarte către diverse autorități de la nivel local, județean și național;
- Participă la elaborarea, dezvoltarea şi aplicarea întocmai a procedurilor operaţionale/de sistem şi a instrucţiunilor de lucru privind activităţile specifice ce urmează a fi procedurate ori revizuite pe parcursul fiecărui an;
- Participă la implementarea şi dezvoltarea Sistemului de Control Managerial la nivelul activităţii desfăşurate şi la nivelul compartimentului unde este iși desfășoară activitatea;
- Participă la reactualizarea obiectivelor specifice ale serviciului, la stabilirea indicatorilor acestora precum și la alte activități specifice necesare implementării SCIM.
- Desfășoară activități conform obiectivelor specifice identificate la nivelul Servicii de Management de Caz pentru Copil și Familie pe anul în curs, luate la cunoștință și asumate prin semnătură;
- Identifică riscurile şi circumstanţele care favorizează apariţia acestora în activitatea specifică desfăşurată pe care le comunică responsabilului cu riscurile la nivelul serviciului, conform procedurii existente luate la cunoștință și asumate;
- Îşi îmbunătăţeşte continuu cunoştinţele prin studiu individual şi participare la programe de instruire, formare profesională specifice;
- Îndeplinește activitățile stabilite prin Convențiile de Colaborare încheiate între Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara prin Servicii de Management de Caz pentru Copil și Familie;
- Duce la îndeplinire cu profesionalism şi la termenele stabilite obiectivele, prin măsurile care îi sunt stabilite prin Programul de Dezvoltare SCIM precum şi a deciziilor conducătorului serviciului cu privire la implementarea şi dezvoltarea SCIM;
- Participă la elaborarea instrucţiunilor de lucru necesare definirii indicatorilor de performanţă şi gestionarea fondurilor publice pentru implementarea unui sistem de monitorizare şi raportare a performanţelor, pe baza indicatorilor asociaţi obiectivelor specifice pe an;
- Participă la sesiuni de lucru, dezbateri, seminarii, conferinţe pe teme sociale, evenimente, ateliere etc., în funcție de delegarea primită din partea șefului de serviciu;
- Colaborează permanent cu personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara şi cu Serviciile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
- Promovează în mod continuu interesele SMCCF și ale Direcției de Asistență Socială a Muncipiului Timisoara;
- Aduce la îndeplinire orice alte atribuţii stabilite de către Directorul general al Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, cu respectarea specificului activităţii din fişa postului;
- Se obligă ca, în exercitarea funcţiei publice, să manifeste un comportament profesionist, să asigure în condiţiile legii, transparenţa administrativă, pentru a câştiga şi a menţine încrederea publicului în integritatea, imparţialitate şi eficacitatea autorităţilor şi instituţiilor publice.
– 1 post de executie, pe perioadă nedeterminată
Condiţii generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din OUG nr.57/2019 Codul Administrativ.
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice de execuţie vacante mai sus-menţionate sunt:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă Domeniul de licentă Asistență Socială, Psihologie
- Vechime minimă în specialitatea studiilor – 7 ani
- Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamana
Bibliografie și tematică
- Constituția României, republicată
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cumodificările și completările ulterioare
- Partea I Titlul I și Titlul II, ale partii a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI- a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
Bibliografie specifică:
- Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare
Tematica- CAPITOLUL II Drepturile copilului
- CAPITOLUL III Protecția specială a copilului lipsit, temporar sau definitiv, de ocrotirea părinților săi
- CAPITOLUL VI Protecția copilului împotriva abuzului,neglijării, exploatării și a oricărei forme de violență
- CAPITOLUL VII Instituții și servicii cu atribuții în protecția copilului
- Legea nr. 156/2023 privind organizarea activităţii de prevenire a separării copilului de familie
Tematica- Capitolul I Dispoziţii generale şi definiţii
- Capitolul II Instituţii şi servicii cu atribuţii în activitatea de prevenire a separării copilului de familie
- Capitolul III Observatorul naţional al copilului
- Capitolul IV Finanţarea activităţii de prevenire a separării copilului de familie
- Capitolul V Dispoziţii tranzitorii şi finale
- H.G nr. 691/2015 pentru aprobarea Procedurii de Monitorizare a modului de creștere și îngrijire a copilului cu părinții plecați în străinătate și a serviciilor de care aceștia pot beneficia, precum și pentru aprobarea Metodologiei de lucru privind colaborarea dintre direcțiile generale de asistență socială și protecția copilului și serviciile publice de asistență socială și a modelului standard al documentelor elaborate de către acestea
Tematica- Anexa 1 – PROCEDURĂ din 19 august 2015 de monitorizare a modului de creştere şi îngrijire acopilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate şi serviciile de care aceştia pot beneficia
- Legea Asistenței Sociale 292/2011
Tematica- Capitolul IV – Secțiunea a 2-a – Asistența socială a copilului și familiei –
- Capitolul V Secțiunea a 2-a – Nivelul local
- Ordinul secretarului de stat al Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului nr. 288/2006 pentru aprobarea standardelor minime privind managementul de caz în domeniul protecției drepturilor copilului
Tematica – Studiat Integral
Atribuțiile postului:
- Promovează și susține respectarea legislației în promovarea și protejarea drepturilor copilului;
- Organizează și înființează grupuri de suport pentru părinții care au copii cu dizabilități – beneficiari ai SMCCF, având ca scop susținerea emoțională, socializarea, împărtășirea experiențelor, a modului de gestionare a problemelor etc.
- Moderează grupurile de suport pentru părinți, încurajează implicarea participanţilor în activităţile de grup, consiliază grupul şi facilitează schimburile de idei, opinii şi informaţii dintre membrii grupului.
- Organizează și susține programe de educaţie parentală destinate părinților beneficiari ai SMCCF care se ocupă de creşterea şi îngrijirea copilului după plecarea celuilalt părinte la muncă în străinătate, respectiv persoanelor desemnate a se ocupa de creşterea şi îngrijirea copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate, precum şi celor care au revenit în ţară după o perioadă de şedere în străinătate mai mare de un an, cu excepția celor care au obligația stabilită prin Hotărâre judecătorească de a urma un program de consiliere;
- Organizează și susține programe de educaţie parentală destinate părinților beneficiari ai SMCCF, având ca scop facilitarea comunicării în familie, gestionarea situațiilor dificile, rezolvarea problemelor etc.;
- Organizează campanii de informare și educare a societății cu privire la fenomenele (anti)sociale manifestate în comunitate ale căror victime sunt copii și părinți;
- Organizează și desfășoară ședințe de supervizare individuală pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, conform unei planificări şi a unui plan de supervizare;
- Organizează și desfășoară ședințe de supervizare de grup cu mai mulţi participanţi (2-8) pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, conform unei planificări şi a unui plan de supervizare;
- Elaborează planul de supervizare individuală sau de grup;
- Acordă suport în vederea creşterii performanţelor profesionale şi personale ale angajaților din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
- Acordă suport în vederea dezvoltării organizaţionale a structurilor din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
- Acordă suport în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor sociale prestate beneficiarilor;
- Acordă suport în vederea consolidării echipei/colectivului, a îmbunătățirii relațiilor interpersonale și a comunicării pentru personalul din cadrul structurilor Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
- Utilizează instrumente/metode specifice în activitatea de supervizare (prezentarea şi dezbaterea în baza unui caz; jocul de rol; întrebările circulare; modelarea şi demonstrarea; antrenamentul; informaţiile scrise etc.), atât în cadrul supervizării individuale cât și a celei de grup, activităţi finalizate cu completarea unui raport de supervizare;
- Răspunde de elaborarea propriilor instrumente de lucru, respectând prevederile din legislația specifică și cea privind managementul de caz;
- Răspunde de întocmirea acordului de supervizare între supervizor și persoana/persoanele supervizate, având ca scop principal stabilirea încrederii reciproce şi comunicarea corectă/transparentă despre reprezentările supervizării şi cum aceasta va fi efectuată.
- Promovează angajarea tuturor persoanelor fizice și juridice cu influență în sistemul de asistență socială, și nu numai, în promovarea drepturilor copilului și sensibilizarea opiniei publice privind abuzul, neglijarea copilului;
- Transmite date și informații pentru actualizarea bazei de date la nivelul serviciului în vederea centralizării datelor colectate în activitatea desfăşurată;
- Asigură informațiile necesare elaborării de rapoarte către diverse autorități de la nivel local, județean și național;
- Desfășoară activități conform obiectivelor specifice identificate la nivelul Servicii de Management de Caz pentru Copil și Familie pe anul în curs, luate la cunoștință și asumate prin semnătură;
- Duce la îndeplinire activități/acțiuni stabilite prin Convențiile de Colaborare încheiate între Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara prin Servicii de Management de Caz pentru Copil și Familie
- Participă la elaborarea, actualizarea şi aplicarea întocmai a procedurilor de sistem şi a celor operaţionale, după ce acestea au fost aprobate de conducerea entităţii şi i-au fost aduse la cunoştinţă prin difuzare pe diverse căi de comunicare;
- Participă la implementarea şi dezvoltarea Sistemului de Control Intern Managerial (SCIM) la nivelul activităţii desfăşurate şi la nivelul structurii unde este angajat;
- Participă la identificarea riscurilor şi circumstanţelor care favorizează apariţia acestora în activitatea specifică desfăşurată, pe care le comunică responsabilului cu riscurile la nivel de serviciu, conform procedurii existente luate la cunoștință și asumate;
- Îşi îmbunătăţeşte continuu cunoştinţele prin studiu individual şi participare la programe de instruire, formare profesională specifice postului și atribuțiilor;
- Duce la îndeplinire cu profesionalism şi la termenele stabilite, obiectivele prin măsurile care îi sunt stabilite prin Programul de Dezvoltare SCIM precum şi a deciziilor conducătorului serviciului cu privire la implementarea şi dezvoltarea SCIM;
- Participă la ateliere, sesiuni de lucru, dezbateri, seminarii, conferinţe pe teme sociale, drepturile copilului etc. și la evenimente care sunt în sfera protecției și promovării interesului superior al copilului, cu accent pe prevenirea separării acestuia de familie;
- Promovează în mod continuu interesele SMCCF și ale Direcției de Asistență Socială a Muncipiului Timișoara;
- Colaborează permanent cu personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara şi cu Serviciile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
- Se obligă ca, în exercitarea funcţiei publice, să manifeste un comportament profesionist, să asigure în condiţiile legii, transparenţa administrativă, pentru a câştiga şi a menţine încrederea publicului în integritatea , imparţialitate şi eficacitatea autorităţilor şi instituţiilor publice.
- Aduce la îndeplinire orice alte atribuţii stabilite de către Directorul General al Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, cu respectarea specificului activităţii din fişa postului.
Data publicării anunțului de concurs 19.09.2024.
CONDIȚII DE OCUPARE A UNEI FUNCȚII PUBLICE
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
g 1 ) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)
g 2 ) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
(2) Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2 ) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, 2 / 2 Operator de date cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.
Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului,
g) avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) cazierul judiciar;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019, eliberat de structurile de cazier judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
k) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
l) curriculum vitae, model comun European – EUROPASS
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică.
Modalitatea de transmitere a dosarului
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de 3 / 3 Operator de date cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara – Compartiment Management Instituțional
- Str. I. Plavoșin nr. 21
persoană de contact dna. Muthi Sorina – consilier grad profesional superior la Servicii Management Instituțional Juridic și Relații Publice, Compartiment management instituțional