- formular de înscriere la concurs, conform modelului la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
- certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
certificatul de naștere;
- documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă/adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată/ extras revisal, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019, eliberat de structurile de cazier judiciar;
- aviz anual eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România, având treapta de competenţă specificată /atestatul de liberă practică eliberat de către Colegiul Psihologilor din România, cu treapta de specializare specificată, valabile la data concursului, documente prezentate după caz, în funcție de postul solicitat;
- permis de conducere categoria B, document prezentat după caz, în funcție de postul solicitat;
curriculum vitae, model comun European – EUROPASS
Toate actele sunt obligatorii.
Lipsa documentelor, neconcordanta între informatiile din dosar si documentele solicitate candidatilor, depunerea acestora după termenul limită precizat în anunt, atrag automat excluderea /respingerea candidatului.
Documentele se prezintă în original, secretarului comisiei de concurs asigurând copierea documentelor necesare pentru dosarul de concurs și certificarea pentru conformitate cu originalul. Pentru înscrierea la concurs nu este necesară prezentarea unui dosar sau vreunui alt articol/ obiect de birotică sau papetărie.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea prevederilor menționate mai sus conduce la respingerea candidatului.